iRobot Roomba 676

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba 676 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

jef 30-01-2020

Handig ding, goed voor mijn rug .

Geschreven voor: iRobot Roomba 676

heb dit product gekocht na grondige lectuur en beoordelingen;
in de hypercarrefour was er een reductie van 70 euro, heel snel beslist voor dit apparaat.
het voldoet aan mijn verwachtingen;

Pluspunten

• goede prijs
  • goed werk

Minpunten

• lawaaierig maar dan wandelen wij;

Paula 22-01-2020

goede accuduur

Geschreven voor: iRobot Roomba 676

Goede zuigkracht, grondiger dan gewone stofzuiger. Zelf op plaatsen waar men met andere stofzuiger niet aan of onder kan.
Véél positieve recensies gelezen.

renate beets 16-01-2020

goede zuigkracht

Geschreven voor: iRobot Roomba 676

omdat wij 2 hondjes hebben die veel haar achterlaten en ik niet elke dag een zware stofzuiger kan vasthouden hebben we voor een robot gekozen. het is echt het beste apparaat wat we in tijden aangeschaft hebben. elke nacht laten we hem geprogrammeerd de woonkamer stofzuigen en smorgens vroeg gooien we het resservoir leeg. super makkelijk. hij heeft een super zuigkracht en zuigt 90 minuten aan 1 stuk zonder dat hij kracht verliest. hij is makkelijk schoon te maken en te bedienen. wij hebben hem in onze google home staan dus als ik denk hij mag nog wel een keer extra zuigen dan roep ik hey google zet roomba aan en daar gaat mijn super held :). enigste waar wij tegenaan liepen was dat de home base erg ligt is en als roomba aan het werk is kunnen de hondjes de homebase nog wel eens per ongeluk onder de kast duwen waardoor roomba zijn huis niet meer vind. wij hebben dit heel simpel opgelost door er een tessa plakker onder te doen.

Pluspunten

• goede batterij duur
  • makkelijk schoon te maken
  • weinig herrie
  • goede zuigkracht

Minpunten

• homebase is erg ligt

Jos Vanroy 27-11-2019

Onze Manuel

Geschreven voor: iRobot Roomba 676

Benen omhoog in de zetel, onze Manuel stofzuigt ons huis zonder onze hulp! Hij slaat geen hoekje over.

Pluspunten

• zelfstandig werk